Bestellen
Stap 1: Plaats het artikel in het winkelwagentje
Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop 'bestel'. Heeft u alle artikelen van uw keuze in de winkelwagen gelegd, dan gaat u naar de winkelwagen bovenaan de pagina. Hier kunt u desgewenst het aantal artikelen wijzigen. Bent u klaar met winkelen? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'bestelling afronden'.
Stap 2: Persoonlijke gegevens opgeven
Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Aart Kok Adventure? Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
Bestelt u voor het eerst, dan kun u ervoor kiezen om een account aan te maken. Dit is erg gemakkelijk. Uiteraard is bestellen zonder account ook mogelijk. Bij het bestellen zonder account moet u eenmalig uw voornaam, achternaam, e-mailadres en adresgegevens invullen. U kunt beter wel een account aanmaken zodat als u weer een bestelling plaatst u niet uw gegevens opnieuw moet invullen.
Stap 3: Betaalwijze kiezen
Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen: direct met bankoverschrijving of iDEAL.
Let op! Het voordeel van vooraf met iDEAL betalen is, dat we alle voorradige artikelen direct aan u kunnen leveren. We bezorgen voorradige artikelen, zodra de vooruitbetaling binnen is. Kijk op "Betalen" voor uitgebreide informatie over de betalingsmogelijkheden.
Bestellen en verzendkosten
Doet u meerdere bestellingen op één dag, maar worden de artikelen op verschillende momenten of adressen geleverd, dan betaalt u voor iedere levering verzendkosten. Doet u meerdere bestellingen op verschillende dagen, maar wordt alles toch tegelijkertijd geleverd, dan betaalt u eenmalig de verzendkosten.
In uw winkelwagentje ziet u wat de verzendkosten van uw bestelling zijn.
Heeft u uw e-mailadres doorgegeven, dan ontvangt u direct na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde artikelen en de gekozen bezorgwijze.
BESTELT U OP WERKDAGEN, DAN HEEFT U UW BESTELLING BINNEN 5 TOT 10 WERKDAGEN IN HUIS. Heeft u binnen 10 werkdagen uw bestelling nog steeds niet in huis? Dan kunt u het beste contact met ons opnemen via de email.
Is de ontvangen bestelling beschadigd, niet compleet, heeft u de verkeerde artikelen ontvangen, of zit u met overige vragen? Neem dan contact met ons op.