Service Center

Aanvraag voor service?

Voor aanvraag van een garantie- of reparatieverzoek, ga je naar de service pagina . Zodra wij de gegevens verwerkt hebben, nemen wij contact met je op, voor het maken van een afspraak. Voor onderhoud aan je Combi-Camp vouwwagen, ga je naar combi-camp.com/nl/aanvraag-service/. Voor de reguliere onderstelbeurt, verwijzen wij je graag door naar een BOVAG bedrijf bij je in de buurt.

Vakantieproof?

Bij het Service Center van Aart Kok Adventure weten ze alles over de vouwwagen of tenttrailer, maar ook over het onderhoud van deze wagens. Dicht bij het vuur van de ontwerp- en sales afdelingen, is er geen vraag die onbeantwoord hoeft te blijven. Bij binnenkomst worden de vouwwagens en tenttrailers aan een nauwkeurige check onderworpen. Zijn ze verkocht, dan worden ze in het Service Center klaargemaakt voor aflevering.

Zes jaar garantie bij Aart Kok Adventure

Wanneer je nu bij Aart Kok Adventure in Heemstede of Roden een nieuwe tenttrailer koopt, ben je verzekerd van onbezorgd vakantieplezier. Laat regelmatig een BOVAG onderstelbeurt uitvoeren bij een erkend BOVAG bedrijf, gespecialiseerd in caravans en vouwwagens.

Download hier onze Garantievoorwaarden en Leveringsvoorwaarden.

Aart Kok Adventure Service Center

Voordat de vakantie begint, bent u er met een BOVAG onderstelbeurt, uitgevoerd volgens inspectie-formulier met veiligheidssticker, van verzekerd veilig op reis te gaan. En als u onderweg lekker op wilt schieten, laat u uw vouwwagen en auto keuren op Tempo 100. In de shop verkopen we disselsloten, haringen, scheerlijnen, adapters voor de trekhaak en andere zaken die handig en onmisbaar zijn voor de kampeervakantie.

Reparatie vouwwagen

Mocht er onverhoopt tijdens de vakantie iets stuk gaan, dan kun je bij het Service Center terecht voor reparatie van de tenttrailer of vouwwagen én eventuele afhandeling via de verzekering. Wij adviseren je om evt. schades en reparaties, direct na de zomervakantie aan te melden. Voor aanmeldingen na 1 januari geldt dat wij niet kunnen garanderen dat deze voor de meivakantie, Pasen e.d. in behandeling zullen worden genomen. Voor aanmeldingen die zijn gedaan na 1 maart, zijn wij mogelijk genoodzaakt om service ná de zomervakantie in te plannen, vanwege de drukte in het hoogseizoen.

Afspraak

Het maken van afspraken kan uitsluitend per online formulier geschieden. Wij voeren reparaties en claims die niet urgent zijn uit van 1 september tot 1 maart. Breng je de wagen of een onderdeel daarvan langs, zonder dat je hiervoor een afspraak hebt, dan kan de klacht niet in behandeling genomen worden.

Anneke backstage in de Aart Kok Service Center werkplaats in Heemstede

De werkzaamheden vinden door de week (niet op zaterdag) plaats. Tussen brengen en halen zit maximaal twee weken. In overleg kun je de wagen ook op dezelfde dag brengen en halen.

Brengen en halen

Kom je de vouwwagen brengen of halen bij het Service Center Heemstede, dan kan dit op onderstaand adres. Dit is aan de achterkant van ons bedrijf. Sta je voor ons hek, bel dan de receptie en er komt direct iemand naar je toe om de wagen aan te nemen.

Aart Kok Adventure Service Center
Nijverheidsweg 30
2102 LL Heemstede
Tel +31 (0)23 547 17 74

Voor het Service Center Roden, meld je je in de showroom aldaar.

 

Terug naar overzicht